Kontakt

För att få kontakt med mig kan du skicka ett mail till
tigertofflan1@hotmail.com

29 januari 2008

Telefonuppdatering då!!

*komma på*


Hämtade ju ut min telefon i fredags. Och det visade sig så fint att telefonen jag fått i utbyte mot den jag lämnade in (för lagning enligt offerten) är en begagnad telefon, som är smutsig och dessutom har en liten (egentligen obetydlig) spricka i displayen.
Och eftersom det är en "ny" telefon och inte den jag skickade in, så fanns ju heller inte mitt minneskort kvar som jag hade glömt plocka ur.
-Men eftersom telefonen skulle lagas, tog jag ju för givet att jag skulle få samma telefon tillbaka och därmed mitt minneskort.

Ringer telefonnumret som står på fakturan och får tala med en kvinna som säger att jag måste ringa ett betalnummer för att prata med kundtjänst.
Ringer det här betalnumret och får plats 2 i kön. I 20 minuter satt jag, tills det kopplas om och en röst säger "du har plats 13 i kön".
-Sedan kopplar det ganska snabbt över till en röst som säger " våra öppettider är 8-17 (klockan var 10.30) tackk för ditt samtal, välkommen åter"
MY ASS att jag ringer samma nummer igen. Ringde gratisnumret igen och hon kopplade mig för att jag inte skulle behöva betala igen.

Kommer till kundtjänst som ser på min order att jag saknar mitt minneskort. Varför de inte skickade med det på en gång, när de ändå hittade det i telefonen som jag skickat in är för mig en gåta....
Han säger att de skickar ut ett nytt kort, och jag säger att jag vill ju ha det som jag skickade in, eftersom jag har grejer på det kortet, samt att jag skulle ju fått min telefon lagad och inte utbytt....
Han svarar att om det går så skickar de ut mitt kort, annars blir det ett nytt.
Men det får ju en att tänka, de visste att jag saknade ett kort? Då borde det ju sett MITT kort? Eller? *sucka*

Hur som helst, de skickade ut en adresslapp så jag kan skicka in telefonen jag fick tillbaka för att få en ny telefon. Inga som helst problem säger han. (Vilket oxå får en att undra, försökte de köra en ful eller???)

Så idag skickar jag in den däringa telefonen jag fick hem i fredags, och får vänta 3 miljoner år igen innan jag får "min" telefon....
Jag vill ju ha MIN telefon... LAGAD... inte nån annans telefon LAGAD...

1 kommentar:

Jenny sa...

Men det vore väl JÄTTEDUMT om de gjorde saker och ting rätt från första början?! *himlar med ögonen*

Hoppas att du snart får tillbaka DIN telefon och att den är HEL då!
*puss*