Kontakt

För att få kontakt med mig kan du skicka ett mail till
tigertofflan1@hotmail.com

23 juni 2012

GÄÄSP

Klockan är 16 och sitter och funderar på vad vi ska ha för middag idag.
Kan inte komma på ett smack.

Dagen efter midsommarafton är det och jag har inte gjort nånting alls. Vad som jag trodde skulle bli en "lugn" kväll med en gäst, slutade i 2 gäster till och cosmopolitan drickande alltför långt in på natten. Klockan hann bli 3 innan jag kom i säng, och då hade jag väl tänkt att orkar jag vara vaken till 12, så är det bra, orkar jag till 1 så är det bonus -haha-
Käkade stekt ägg och korv till frukost vid 11.30 Om man nu egentligen kan kalla det för frukost, men så var det i alla fall.
Jag var trött å sliten, så jag gick å la mig och sov väl nästan 2½ timma. Tack för det.

Vi verkade i alla fall ha haft tur med vädret igår. Läste om många som började med sitt regn vid 13-tiden, vårt regn kom inte förrän kl 20.30 så då hade vi suttit ute hela dagen, samt att vi grillinvigt nya verandan.
Mycket najs.

Ja, då var det väl det då. Mat? Vad 1000 ska jag göra? Hemmapizza kanske?? *fundera*
Undra om det finns resurser till det idag???

Tjipp å hajk!


Inga kommentarer: