Kontakt

För att få kontakt med mig kan du skicka ett mail till
tigertofflan1@hotmail.com

30 mars 2013

Stör mig till döddagar

Sedan min son fick mobiltelefon och jag skaffade honom en gmail-adress för att han skulle kunna använda Google Play för att ladda hem spel så har mina bloggar hamnat hos honom.

Jag kommer inte åt mina bloggar om jag inte använder HANS inloggningsuppgifter. För Gmail. Jag som har haft hotmail sedan jag startade bloggen 2007.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur hans mail kunde bli "primary" för MITT bloggerkonto.
Jag kan inte på något sätt hitta hur jag ändrar primary adressen.
Håller på att gå helt nuts här.

Jag ska ju inte behöva använda hans mail? Eller?

Finns det någon därute i cybervärlden som hört talas om detta problem och som vet hur man kan lösa det??
Blir helt ärligt helt vansinnig över att det är såhär. Ska ju inte vara så. Jag vill ha min privacy och han ska ju få ha sin privacy...

Även mitt youtubekonto jag haft på min hotmail, blev flyttad tills hans mail som primary, medan min hotmail som secondary.

Gillar det inte alls.

Inga kommentarer: